یکی از بهترین و کاملترین پلت فرم های تبلیغات کلیکی ، تبلیغات در گوگل است. این افزونه در صورتیکه شما تمایل به معرفی خدمات ویژه و یا پیشنهاد های ویژه ی خود به کاربران را دارید ، بسیار مفید و کاربردی است. سازمان می تواند با استفاده از راهکارهای تعبیه شده با مشتری خود که کاربر اپلیکیشن است در ارتباط باشد و از نظرات و بازخور های او مطلع گردد. حضور مناسب در این شبکه اجتماعی بسیار مهم است زیرا در آینده یکی از فاکتورهای مهم برای بهبود seo می باشد. در این مزایده قیمتها و نحوه عملکرد رقبا بسیار مهم است. گفتنی است در کنار کلمات کلیدی، کلمات کلیدی منفی وجود داشته که با تعیین آن ها می توان مشخص کرد در صورت سرچ این کلمات تبلیغات به کاربر نشان داده نشود. برای انتخاب متن آگهیها میتوانید از ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی برای متن تبلیغ اپ استفاده کنید.
در حالت دوم تمرکز گوگل بر روی کاربرانی است که اپلیکیشن شما را بر روی گوشی خود نصب دارند، و با نمایش تبلیغات شما به آنها باعث افزایش تعامل کاربران با اپلیکیشن شما خواهد شد. 4. این روش محدودیت جغرافیایی ندارد و در سرتاسر جهان کاربران گوشی های هوشمند می توانند توسط سازمان مورد دسترس باشند. این کارها عموماً توسط تبلیغدهندگان انجام میشوند و ممکن است به کاربران اینترنت و موتور جستجوی گوگل آسیب برسانند و از اعتماد آنها سوء استفاده کنند. گوگل ادز برای درج آگهی تبلیغاتی در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERP) قوانین نسبتا سفت و سختی را اعمال میکند. اگر تصمیم به خواندن این مقاله گرفتهاید، به احتمال زیاد به دنبال پاسخ به این سوال هستید که: بهترین و مناسبترین ساختار تبلیغات در گوگل ادز چگونه است؟ تعداد زیادی از شرکت ها شماره تلفن خود را در متن تبلیغ نشان می دهند، اما کلیک بر روی شماره های موجود در متن تبلیغ منجر به تماس نمی شود این به این معنی است که کاربران در هنگام مشاهده تبلیغات شما یا باید شماره تماس را به خاطر بسپارند و یا آن را یادداشت کنند . شما بابت هر نصب اپلیکیشن خود به گوگل هزینه پرداخت می نمایید.
در این مقاله شما را با انواع تبلیغات گوگل ادسنس، نحوه اجرای کمپینهای ادسنس و ۳ روش کسب درآمد از آن آشنا خواهیم کرد. با این وجود بهتر است با روش پربازده تبلیغات کلیکی آشنا شویم؛ در این متن ابتدا مختصری در مورد تبلیغات کلیکی صحبت خواهیم کرد و بعد سیستم تبلیغات کلیکی گوگل را معرفی میکنیم که با امکاناتی که دارد در عرصه تبلیغات کلیکی بدون رقیب است. اما به مرور زمان و با پیدایش فروشگاه های اینترنتی بدون خستگی و هدر رفتن وقت، شما به راحتی جنس مورد نظر خود را پیدا کرده، مقایسه کرده، مناسب ترین قیمت را انتخاب کرده و به راحتی خرید خود را انجام می دهید. با استفاده از افزونه کال اوت (callout) به علاوه ی اینکه فضای بیشتری برای معرفی خدمات و یا محصولات خود دارید ، این گزینه تا حد زیادی سبب بهینه سازی تبلیغات شده ، درنتیجه یک تبلیغ بهینه با کلمات کلیدی مناسب، نمره کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در نتیجه هزینه ی تبلیغات کاهش می یابد. در این مرحله ، شما کلمات کلیدی و عبارات ، متن تبلیغاتی را انتخاب و آزمایش می کنید و نمره کیفیت کمپین خود را در گوگل بررسی می کنید.
در نهایت use exiting را انتخاب کنید و شماره تلفن خود را دوباره وارد کنید. فروش محصول یا خدمات خود (Sell Your Own Product or Service): تولید محصول یا خدمات خود، بر خلاف تبلیغ دیگران از طریق بازاریابی وابسته، می تواند به میزان قابل توجهی درآمد بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. با استفاده از این افزونه ، شما در یک تبلیغات خدمات و یا محصولات مختلف خود را معرفی کنید. با تبلیغ در گوگل، برند ها محصولات خود را کسانی که پیشتر با برند آن ها آشنا نبودند، نمایش می دهند. نحوه پرداخت ها در تبلیغات بنری بر اساس CPM (هزینه به ازای نمایش) می باشد که معمولا نسبت به CPC مقرون به صرفه تر است. برای مثال شما صاحب یک اپلیکیشن خدماتی هستید که پروازهای مقرون به صرفه را به شهرهای مختلف جهان به کاربران اعلام می کنید، حال برای ارتقاء برنامه ی خود، میتوانید یک آگهی با کلمات کلیدی مثل پرواز ارزان به رم در شبکه ی جست و جوی گوگل راه اندازی نمایید تا گوگل تبلیغات را به افرادی که از قبل برنامه ی شما را نصب کرده اند نمایش دهد، این قابلیت در حال حاضر تنها برای اپلیکیشن های اندرویدی قابل استفاده است. گوگل صاحب گوگل ادسنس میباشد.
آیا شما صاحب یک اپلیکیشن هستید؟ برای کسب و کار فیزیکی وجود یک آدرس در مقایسه با کسب و کارهای آنلاین مفید تر و کارآمدتر می باشد ، این قابلیت نه تنها آدرس شما را به نشان می دهد ، بلکه با کلیک بر روی آن ، نقشه در گوگل مَپ به طور خودکار بارگذاری خواهد شد. در حال حاضر اغلب مردم از ایده خرید آنلاین محصولات استقبال کرده اند. باید گفت در حال حاضر شیپور پربازدید ترین سایت برای تبلیغات رایگان بعد از دیوار است. • نرخ (bid) تعیینشده توسط شما به ازای هر کلیک: اگر نرخ شما به نسبت رقبا اختلاف زیادی داشته باشد گوگل ترجیح میده تبلیغی را بالاتر نمایش دهد که حاضر است مبلغ قابلتوجهتری را به ازای هر کلیک بپردازد. گوگل ادوردز برای چه کسانی مناسب است؟
هزینه ها به فاکتورهای زیادی بستگی دارد، از جمله حوزه ی کاری شما و میزان رقابت در آن و بهینه بودن کمپین تبلیغاتی شما، اما به صورت تجربی هزینه ی هر نصب بین 10 سنت تا 50 سنت متغیر است، شما همچنین با تعیین بودجه ی روزانه می توانید تعداد نصب در یک روز را محدود نمایید. این آگهی ها شامل تبلیغات تعاملی، تبلیغات متنی، تبلیغات ویدئویی و تبلیغات بمری و… مجموعه ی برتینا به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تبلیغات در گوگل بهترین و مناسب ترین متدهای تبلیغاتی را برای کسب و کار شما اجرا و بالاترین بازدهی و بازخورد را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
میزان اثربخشی تبلیغات PPC به کلمات کلیدی مورد استفاده و بهینه بودن متن تبلیغ بستگی دارد. انتخاب صفحه ای که مربوط به تبلیغات و کلمات کلیدی شما باشد ، می تواند به افراد کمک کند تا سریعتر آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. توئیتر: اگر شما در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، توییتر به شما کمک می کند که سریعتر پیشرفت کنید مخصوصاً در زمینه معرفی برند. در بخش Payment methods اطلاعات روشهای پرداخت شما وجود دارد و همچنین در این صفحه میتوانید روش پرداخت جدید را اضافه کنید. گوگل ادز همچنین از این مزیت نسبت به روشهای دیگر تبلیغات آنلاین برخوردار است که میتواند تبلیغاتی مقیاسپذیر با نتایج واقعی را ایجاد و منتشر کند. آیا شما تجربه استفاده از این روش بازاریابی آنلاین داشتهاید؟
بله گوگل دقیقاً همان 100 دلار را می گیرد اما شرکتهای سفارش گیرنده تبلیغ در گوگل، هزینه ای برای ترانسفر پول و نیز تنظیمات اکانت شما در گوگل دریافت می کنند.مثلاً برای 100 دلار اعتبار گوگل ادورد حول و حوش 400 هزار تومان می گیرند. در نتیجه تعداد افراد بیشتر آگهی تبلیغاتی شما را می بینند و سایت شما کلیک بیشتری هم دریافت می کند که این امر می تواند باعث فروش بیشتر و در نهایت سود بیشتر شما شود. بنابراین گوگل هم تغییراتی در این متد تبلیغاتی انجام داد تا نهایت راندمان را برای کاربران خود به همراه داشته باشد.
افزایش تعامل با کاربرانی که اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب دارند. در حالت اول گوگل بر اساس سیستم عامل گوشی کاربران، مشتری های مورد نظر شما رو پیدا کرده و به افرادی که برنامه ی شما را نصب ندارند، اپلیکیشن شما را جهت نصب نمایش میدهد که البته اگر حساب ادوردز شما به حساب گوگل پلی شما متصل باشد نتایجی با بازدهی بالاتر را به ارمغان خواهد آورد. در فوریه سال 2016 فیس بوک این پلتفرم را به اشتراک گذاشت، 2 میلیارد برنامه نصب را راه اندازی کرد. 2. انتشار برنامه به سرعت صورت می گیرد و به دلیل کاربردی بودن محتوا، مردم به صورت خودجوش توزیع کننده ی آن بین دوستان و آشنایان خود خواهند بود. تبلیغ در فیسبوک به عنوان یکی از روش های تاثیرگذار تبلیغات اینترنتی به کسب و کارها اجازه می دهد تبلیغات سفارشی خود را ترویج کنند یا محتوایی را در اختیار مخاطبان هدف خود بگذارند. کمپین های متنوع گوگل ادز این موضوع را نشان میدهد که تبلیغات ایجاد شده توسط این پلتفرم کاملا هدفمند بوده و هر کدام با توجه به هدف خاصی اجرا میشوند.
آنها باید مناسب ترین شبکه اجتماعی را با توجه به هدف و محصول خود انتخاب نمایند تا مخاطب هدف خود را بیابند. این در حالی است که برخی از آن ها را تنها زمانی می توان تبلیغ کرد که فرد تبلیغ کننده در گوگل تایید شده باشد و تنها کشورهای تایید شده را هدف قرار دهد. بهترین بخش این متد تبلیغاتی این است که تا حدود زیادی این کمپین تبلیغاتی به صورت اتوماتیک است. طبق آماری که شرکت emarket منشر کرده است، بزرگسالان آمریکایی به طور متوسط حدود 3 ساعت و 8 دقیقه از وقت روزانه ی خود را صرف کار با گوشی های هوشمند می کنند.
به طور پیشفرض، تبلیغات تنها یک لینک دارد و همان لینکی است که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغات به آن صفحه خدمات گوگل ادز هدایت می شوند. این پلتفرم در واقع به صورت تبلیغات در ازای کلیک است و کاملاً هوشمند و برنامهریزی شده اپلیکیشن شما را در زمان مناسبی برای علاقمندان آن به نمایش میگذارد. محتوا شامل متن، گرافیک، فیلم و سایر مطالب مرتبطی است که کاربران به دنبال آن هستند. این افزونه ی مفید به شما امکان افزودن لینک های داخلی سایت در در زیر متن تبلیغات به شما می دهد تا کاربران با کلیک بر روی آن ها به صفحات خاصی هدایت شوند . این روش در حال حاضر بازخورد بهتری نسبت به تبلیغات بنری دارد چون مانند یک خبر در انتهای اخبار و مقالات سایتهای مرتبط می توانید تبلیغ خود را درج کنید و نرخ کلیک بالاتری نسبت به تبلیغات بنری دارد.
گوگل ادز (یا همان گوگل ادوردز) به صورت اتوماتیک و کاملاً هوشمند آگهی شما را در جایگاه های مناسب و به کاربران مرتبط نمایش می دهد تا بیشترین آمار بازدهی را داشته باشید. البته شما باید منابع خود را ارزیابی نمایید تا مشخص شود که آیا به برون سپاری نیاز است یا خیر. برای شروع تبلیغات خود گوگل پیشنهاد میکنیم از خدمات شرکت معتبری در این زمینه بهره مند شوید. 1. استعداد های موجود را شناسایی کنید ، جهت تداوم یک کمپین بازاریابی آنلاین نیاز است که از پرسنلی با سطح دانش و مهارت بالا بهره برد. فروش محصولات – اغلب کسب و کارها محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. اگر بخواهیم گوگل ادز را به زبان ساده توضیح دهیم ، شما از گوگل می خواهید که سایت شما را با یک سری کلمات کلیدی تبلیغ کند به این صورت که وقتی کاربری در مورد کلمه خاصی جستجو کرد، گوگل سایت شما را نشان دهد و اگر کاربر بر روی سایت شما کیلیک کرد شما بابت این کلیلک و ورورد به سایت به گوگل پول پرداخت می کنید.روزانه بسیاری از افراد هستند که برای خدمات محصول مورئنظر خود در گوگل آن را سرچ می کنند و به دنبال رفع نیاز خود در گوگل هستند،برخی از این افراد هستند که به دنبال خدمات و محصولات شما میگردند.